Skip Navigation Linkssoalselidik_bptm2017

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​SOAL SELIDIK KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN SISTEM GFMAS, eMAKLUM DAN

​e-PENYATA GAJI & LAPORAN 2017

 

Adalah dimaklumkan bahawa Bahagian Pengurusan Teknologi Maklumat (BPTM), Jabatan Akauntan Negara Malaysia sedang menjalankan Soal Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan GFMAS, eMaklum dan e-Penyata Gaji & Laporan bagi tahun 2017. Hasil kajian akan digunakan untuk menambah baik sistem dan khidmat sokongan kepada pelanggan pada masa hadapan. 

Sehubungan itu mohon kerjasama Y.Bhg Dato'/Tuan/Puan memaklumkan kepada pegawai-pegawai di pejabat masing-masing untuk meluangkan sedikit masa bagi melengkapkan soal selidik tersebut mulai 04 September hingga 30 September 2017. Soal selidik ini boleh dicapai m​​elalui pautan di bawah:-

​​​​​1.  Soal Selidik Kepuasan Pelanggan GFMAS ​

​​​​2.  Soal Selidik Kepuasan Pelanggan eMaklum​​

​​​3.  Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & Laporan​​


Sebarang pertanyaan lanjut boleh diajukan kepada:

1. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan GFMAS 
No. Telefon : 03- 8882 1322/1313/1449
Emel : helpdeskbptm@anm.gov.my

2. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan eMaklum
No. Telefon : 03- 8882 1357/1887/1335/1382
Emel : gfmas_a1@anm.gov.my

3. Penyelia Soal Selidik Kepuasan Pelanggan e-Penyata Gaji & Laporan
No. Telefon : 03- 8882 1293/1410/1323/1355/1300/1374/1368
Emel : epayslip@anm.gov.my

Kerjasama dan perhatian Y.Bhg. Dato'/Tuan/Puan diucapkan ribuan terima kasih.​